Page 105 - March 6th, 2013, 3:08 am
Average rating: 5.00
Author Comments

Reply

[Posted by megami23 on March 4th, 2013, 3:10 pm]

I really love drawing the pages lately, I hope you guys are enjoying reading too - and thank you! ; 3 ;

@Kikcac: Thank you ; w ;
@xenzii107: BBY IKR that's the best phase I hope you will update soon too and thanks for the comments ; A ; <33
@Scarce Rose: LOL DANCE ON THE TABLES PARTY aaw thank you, I'll try ; 3 ;
@Muffin-tin: HAHA AAW I'm so glad you liked that, I thought it was a pretty cute joke too xDD
@Scenister: Aaw yeah, it makes me excited to update ; v ; haha that would be so chaotic xD
@Snowwater: He isn't really acting his role, anyway xD
@hushsee: LOL aaw I'm so glad that stupid joke was well-received xD Thank you! And whether he likes sushi... I'm not sure. I guess it depends if I can make a joke about it or not xD



Reply

[Posted by Advertisement on August 20th, 2017, 12:43 am]


User Comments

Reply

[Posted by xenzii107 on March 6th, 2013, 4:42 am]

bby i love it when you update and im happy you're in a phase where you WANT to update! <3<3<3
;u;



Reply

[Posted by Scarce Rose on March 6th, 2013, 8:51 am]

YAAAA LEZZ PAARTEEEEH ALL NIGHT LONG XD

Lmao hehehehehe


I'm totally loving these updates so keep the high spirit on a bit longer :'D



Reply

[Posted by Muffin-tin on March 6th, 2013, 9:05 am]

"You underestimate me, Nakanishi from class 2-C whose dog recently had surgery!"
I CANNOT BREATHE I'M LAUGHING SO HARD. MAYBE IT'S THE POSE/SITUATION, BUT OH GOD.



Reply

[Posted by Scenister on March 6th, 2013, 10:32 am]

It's good that you're enjoying the pages as much as we are!~ ;u;

Ahh, if only he could be the president of alllll the student councils.
That would be magical.



Reply

[Posted by Snowwater on March 6th, 2013, 1:25 pm]

Normal student council president: eh nope, I don't think there's one here



Reply

[Posted by hushsee on March 6th, 2013, 7:30 pm]

hahahahahaha Sushi is definitely one of the Best class president ever xD

"You underestimate me, Nakanishi from class 2-C whose dog recently had surgery!"

I laughed so hard haha xD


I have a feeling that Tomofumi have a crush on this epic class president.

By the way...do Sushi..like Sushi?


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre