Page 88 - December 13th, 2012, 6:50 am
Average rating: 4.75
Author Comments

Reply

[Posted by megami23 on December 12th, 2012, 3:59 pm]

Oh Atsushi, you sensitive boy, ohoho
The daily updates will go on until december 16th!

@juicylucy: Haha, thanks! I'm glad you're enjoying it xD
@Scarce Rose: Aaw, I hope you'll like the pages then ; 3 ; AND BTW I REALLY LOVE YOUR ICON <3
@sabbra: Haha, aaw xD SO TSUNDERE LOL. And you guys always leave me so many nice comments, so it's the least I can do ; A ; <3
@Scenister: Aaw, yay! xD And yeah, you're breaking the social rules, Takeshi! >:u lol. Btw I also love your icon xD <3
@strix: LOL. Yeah, probably xD
@ghih: AHAHA AAAW OH YOU xD <3
@DarkNeo: Aaaw LOL xD PIMP TAKESHI OMG
@cupEcake: LOL yeah, he should be a little more self-conscious xD
@BlixTwix: aaw xD Happy early birthday! Q3Q
@hushsee: Aaw xD I'm glad you like it ; 3 ;
@redleaveshavefallen: HAHAHA IDK but that was a lovely anecdote xD And thank you, I'm really glad you like it ; A ; <33
@xenzii107: AHAH LOL IKR TSUNDERE LOVE
@Sabriel19: Aaw. I'm happy you like it ; 3 ; LOL YEAH, LITERALLY AND SEXUALLY LOL
@MegaAnimeFreak7: Haha, aaw xD



Reply

[Posted by Advertisement on December 15th, 2017, 10:01 am]


User Comments

Reply

[Posted by juicylucy on December 13th, 2012, 7:19 am]

Oh these two are hilarious, loving the daily updates



Reply

[Posted by Scarce Rose on December 13th, 2012, 7:21 am]

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :D

DAILY UPDATES ;A;


Me loving how it sounds :'3



Reply

[Posted by sabbra on December 13th, 2012, 7:44 am]

waaah!! so cute *O*
I can hear him saying "don't look at me baka!!" xD

(you spoil us too much )



Reply

[Posted by Scenister on December 13th, 2012, 9:10 am]

Now I have daily updates to look forward to for a few days. 8D Woo~

Usually when someone looks at you, you're supposed to look away. Silly Takeshi. D;



Reply

[Posted by strix on December 13th, 2012, 10:08 am]

Because like all good S-types he has a switch that allows them to pick on their M's by staring...lol. That and he's the King of Oblivious.



Reply

[Posted by ghih on December 13th, 2012, 10:13 am]

Daily updates?!? OHH PRECIOUS THING YOU...!!! <3



Reply

[Posted by DarkNeo on December 13th, 2012, 12:16 pm]

YAY DAILY UPDATES <3

Awwwww poor Atsushi~! You adorable little ex-virgin you!~!!

And Takeshi, you are SUCH a pimp XD



Reply

[Posted by cupEcake on December 13th, 2012, 2:45 pm]

it makes me wonder why takeshi isn't more shy and blushy due to his stupid comments in the aftermath of the 'deed'...LOL



Reply

[Posted by BlixTwix on December 13th, 2012, 4:11 pm]

Daily updates? Holy shit. My birthday is tomorrow. Best gift ever.



Reply

[Posted by hushsee on December 13th, 2012, 8:33 pm]

YAY, DAILY UPDATES <3

SUSHI IS SO CUTE IN THIS PAGE :3

and Takeshi looks so causal, staring like that



Reply

[Posted by redleaveshavefallen on December 13th, 2012, 8:46 pm]

He's acting so obvious, turning away so quickly. It's totally relatable. I really like it. These last few pages... urg... I love it so much ;u;

When I meet eyes with people unexpectedly, I waver and say hi, then turn back as if I meant to do it. Then I try looking at them again, and if we lock eyes I wave and say hi again. This process repeats until I look beyond strange and I finally force myself to stop looking at them. It's super awkward and even happens with strangers.
(Why did I share this anecdote again?)



Reply

[Posted by xenzii107 on December 13th, 2012, 10:07 pm]

HAHAHAA.

ITS LIKE A SHOUJO AND HER HATSUKOI<3



Reply

[Posted by Sabriel19 on December 14th, 2012, 1:25 am]

Takeshi's so bold. I love his eyes in that first panel. It's like he's challenging Atsushi. Atsushi, don't back down or he'll eat you up lol.



Reply

[Posted by MegaAnimeFreak7 on December 14th, 2012, 1:34 am]

Because he's TAKESHI! I thought it was self-explanatory.



Reply

[Posted by Guest on May 28th, 2013, 5:45 am]

This is gold.



Reply

[Posted by mizu624 on June 17th, 2014, 3:57 pm]

yes.


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre