Page 27 - March 27th, 2011, 4:41 pm
Average rating: 5.00
Author Comments

Reply

[Posted by megami23 on March 27th, 2011, 4:41 pm]

Tomofumi is a pervert.
I bet you didn't see that one coming, heh heh heh... >8D

...or not orz;;



Reply

[Posted by Advertisement on December 14th, 2017, 2:23 am]


User Comments

Reply

[Posted by moonie on March 27th, 2011, 4:43 pm]

YAY FOR PERVERTS!



Reply

[Posted by HinaxHini on March 27th, 2011, 4:55 pm]

LOL Pervert X'D



Reply

[Posted by WindUpAngel on March 27th, 2011, 5:21 pm]

Hahaha, I love Tomofumi already



Reply

[Posted by 4nto on March 27th, 2011, 8:03 pm]

dgshadgjkjasgdksalgdjksagdksa

sorry those were my ovaries typing /shot



Reply

heheh I didn't see that coming [Posted by erieri on March 27th, 2011, 8:21 pm]

omg I love him~ <333
Tomofumi looks extremely cute there > v <
I wonder what he was thinking~

I'm so happy you update~ I love this comic ; U ;
I love the story and the humor and everything!! and and I love you ; w ;
I hope you keep updating.



Reply

[Posted by CrimsonChrome on March 28th, 2011, 12:57 am]

LOL HAHAHA. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Oh, Tomofumi, you <3



Reply

[Posted by AikiiYukii on March 28th, 2011, 6:57 am]

TOMOFUMI IS A PERVERT? I LOVE HIM MORE NOW.



Reply

[Posted by DarkMoussy&DaiskeNiwa on June 2nd, 2011, 12:36 pm]

no i did when you find out that someone has the potential to "ugh, ugh" with u then chances r that ur gunna run way from them at 1st



Reply

[Posted by Oni-Nii-Chan on July 6th, 2011, 1:11 pm]

"I WASN'T HAVING PERVERTED THOUGHTS"
Oh yes you were. ;D lmao Run you run away that fast, I'm pretty sure everyone knows you're thinking something weird...xD



Reply

Tomofumi~ [Posted by JunnChii on August 5th, 2011, 12:37 am]

WHY IS HE SO ADORABLE. <3 Lmao. :DD



Reply

*dies* [Posted by NonameXP on October 11th, 2011, 7:04 pm]

I laughed so hard I chocked on my spit. That was painful. Funny.



Reply

GAY TEST [Posted by fishiepink on August 27th, 2012, 1:56 pm]

AHAHAHAH I found that test.
Got 35%.. Thanks god, since I'm pansexual. xD



Reply

[Posted by nekkou on October 10th, 2012, 9:50 pm]

h-his reaction..>! s-s-ssso CUUUUTEEE *nosebleed*



Reply

[Posted by AkoNako on December 27th, 2012, 5:31 pm]

LOLOLOL AHAHAH ITS OKAY. I'D HAVE PERVERTED THOUGHTS WITH ATSUSHI TOO. <33 I ended up getting 48%. O_O. omg. Except I guessed on like 80% of the answers lmfao



Reply

[Posted by kitsune09 on June 3rd, 2014, 3:30 pm]

Lol Tomofumi just went up on my cute meter <3
oh wow I got 43%....well then


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre